Łódź: Modernizacja i przebudowa fosy orkiestry w budynku
głównym Teatru w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynków i
pomieszczeń Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi
Numer ogłoszenia:
269951 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi , ul. Kilińskiego 45, 90-257 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6337585, faks 042 6333035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa fosy orkiestry w budynku głównym Teatru w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynków i pomieszczeń Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi robót budowlanych, polegających na modernizacji i przebudowie fosy orkiestry w budynku głównym Teatru w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynków i pomieszczeń Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary na roboty budowlane).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.22-9, 45.43.00.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.56.00-4, 45.45.11.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum dwie roboty budowlane, polegające na przebudowie budynków o wartości powyżej 60 000,00 zł brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wymaga się, aby Wykonawca zamówienia dysponował osobami j.n.: a) kierownik budowy - min. 1 osoba - posiadająca doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe w budownictwie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; b) kierownik robót elektrycznych -min. 1 osoba - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe w budownictwie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymaga się aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 60 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej. 2.W przypadku wcześniejszego zakończenia przez Wykonawcę realizacji robót objętych przedmiotem umowy, Strony przewidują możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia. 3.W przypadku wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej lub wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia o okres niezbędny do wykonania robót wynikających z tej zmiany. 4.W przypadku zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron umowy Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia. 5.W przypadku zawieszenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia. 6.Przewiduje się możliwość zmiany Strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 7.Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany kierownika budowy i/lub kierownika robót, zmiany inspektora nadzoru. 8.Dopuszcza się zmianę technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te dopuszcza się tylko w przypadku, gdy proponowane technologie / rozwiązania będą równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, po akceptacji zmian przez autora projektu. Jeśli po dniu zawarcia niniejszej Umowy zostanie zmieniona stawka podatku VAT Strony zawrą stosowny aneks do Umowy wprowadzający zmianę Ceny Umownej brutto wynikającą ze zmiany kwoty podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.teatr-jaracza.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Teatr im.Stefana Jaracza w Łodzi ul.Kilińskiego 45;
90-257 Łódź, pokój B5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Teatr im.Stefana Jaracza w Łodzi ul.Kilińskiego 45; 90-257 Łódź, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie