Łódź: Multimedialna Mała Scena Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi
Numer ogłoszenia: 132578 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi , ul. Kilińskiego 45, 90-257 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6337585, faks 042 6333035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Multimedialna Mała Scena Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów infrastruktury scenicznej (w tym zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny, elektryczny ekran projekcyjny, odtwarzacze cyfrowe wraz ze skrzynią transportową, mikrofon dynamiczny, mikrofony pojemnościowe, kamera cyfrowa) i zestaw oświetleniowy(ruchome głowy typu WASH o wysokiej jasności świecenia wraz ze skrzynią transportową, ruchome głowy typu SPOT wraz ze skrzynią transportową, reflektory profilowe LED typ 12-44, pole ręczne do konsolety oświetleniowej, reflektory PAR LED, reflektory PAR LED ZOOM, rozdzielacz i wzmacniacz sygnału DMX - splitter DMX)) dla Małej Sceny Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotowego zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie www.teatr-jaracza.lodz.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 32.33.13.00-5, 32.34.00.00-8, 32.33.32.00-8, 31.50.00.00-1, 44.61.34.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz art. 24b ust. 3 uPzp. W celu wykazania spełniania ww. warunku, tj. braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3). Aktualny odpis z właściwego Rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wykaz oferowanych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta każdej pozycji zawierający karty katalogowe, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego w oryginale, lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, 3. Zaakceptowany wzór umowy dla właściwej części przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Treść wzoru umowy zamieszczono w załączniku nr 5a i 5b do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-jaracza.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi
ul. Kilińskiego 45, 90-257 Łódź
Pokój nr B5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi ul. Kilińskiego 45, 90-257 Łódź Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do prezentacji multimedialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1 szt. projektora multimedialnego z uchwytem sufitowym, 2. 1 szt. elektrycznego ekranu projekcyjnego, 3. 1 szt. odtwarzacza audio, 1 szt. odtwarzacza audio, 1 szt. skrzyni transportowej Rack, 4. 1 szt. mikrofonu dynamicznego, 5. 2 szt. mikrofonów pojemnościowych, 6. 1 szt. kamery cyfrowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 32.33.13.00-5, 32.34.00.00-8, 32.33.32.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw oświetleniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 4 szt. ruchomych głów typu WASH o wysokiej jasności świecenia wraz ze skrzynią transportową, 2. 2 szt. ruchomych głów typu SPOT wraz ze skrzynią transportową, 3. 2 szt. reflektorów profilowych LED typ 18-34, 4. 1 szt. pola ręcznego do konsolety oświetleniowej, 5. 6 szt. reflektorów PAR LED, 6. 6 szt. reflektorów PAR LED ZOOM, 7. 1 szt. rozdzielacza i wzmacniacza sygnału DMX - splittera DMX..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 44.61.34.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: